Communicatie

Bekijk hieronder een aantal communicatiemiddelen voor muzikanten, creatievelingen, cultuurverenigingen en -stichtingen.

Kant-en-klare folder voor muziekverenigingen

Communicatiedoel: jeugdleden werven

Deze kant-en-klare folder is gemaakt voor harmonieën en fanfares. Bedoeld om jeugdleden te werven.

Overtuig ouders van muziekles

Je moet tegenwoordig van goeie huize komen om ouders te overtuigen om hun kinderen op muziekles te doen. Een lastige taak voor vrijwillige bestuursleden. Daar gaat veel tijd in zitten als je écht wilt overtuigen!

Dat kan makkelijker en beter

Wil jouw vereniging ouders overtuigen? Dan hoef je niet zelf het wiel uit te vinden. Deze doordachte, kant-en-klare folder bespaart je veel vrijwilligerstijd. Met de teksten en opmaak druk je op de knoppen waar ouders gevoelig voor zijn. Zo vergroot je je kansen op nieuwe aanwas.

Het werkt simpel

  • Je levert het logo aan van je muziekvereniging
  • Je levert 3 citaten en 3 portretfoto's aan van huidige jeugdleden
  • Je levert de gewenste domeinnaam aan (daar plaats je info over bijvoorbeeld startdatum, lesgeld en leraar)
  • Jennemieke personaliseert de folder voor je
  • Je ontvangt het gewenste aantal folders in je brievenbus

De kosten voor personalisatie bedragen 60 euro (inclusief btw, exclusief drukwerk). De drukwerkprijs is afhankelijk aan het aantal.

Heb je interesse om deze folder te gebruiken? Stuur Jennemieke een e-mail >

InBetween

Communicatiedoel: verjonging

Leidraaddocument, website en fotosessie

Tinksel maakte een leidraaddocument en een website voor zanggroep InBetween. Een leidraaddocument is een strategisch communicatiedocument. Inclusief fotosessie tijdens de repetitie.

InBetween heeft hiermee hun missie 'verjonging' ingezet. Zie InBetween.nu >

Will Zingt

Communicatiedoel: contact opnemen met Will Zingt

Huisstijl, website, folder, fotosessie

Tinksel maakte een logo, visitekaartjes, website, folder en de opmaak van een aantal muziekspellen voor Will Zingt. Inclusief fotosessie op de Strabrechtse Heide.

Zie www.willzingt.nl >

De FlitsToer

Communicatiedoel: mensen enthousiasmeren om mee te doen

Logo, website en folder

Tinksel maakte een logo, website en folder om de FlitsToer te promoten. Om de opdrachtgever kosten te besparen, is de website geïntegreerd op de website van Hart van Heuze.

Zie www.flitstoer.nl >

Nancy Meijer

Communicatiedoel: informeren over de mogelijkheden

Logo en webite

Tinksel maakte een logo en website voor zangcoach en stembevrijder Nancy Meijer. Doel is om potentiële geïnteresseerden goed te informeren over de mogelijkheden tot zangcoaching en stembevrijding.

Zie www.nancymeijer.nl >

Stichting Ons Thuis

Communicatiedoel: nieuwe personeelsleden werven

Website en fotosessie

Tinksel maakte een website voor Stichting Ons Thuis. Inclusief fotosessie op locatie. De website heeft als doel om nieuwe personeelsleden te werven.

Zie www.onsthuisdeurne.nl >

Zorgboerderij de Peelwerker

Communicatiedoel: nieuwe hulpboeren werven

Folder en fotosessie

Tinksel maakte een folder voor Zorgboerderij de Peelwerker. Inclusief fotosessie op locatie.

Wil je zelf een website maken?

Misschien is de Handige Invulwebsite dan iets voor jou. Alle websites van Tinksel zijn gemaakt met deze zelfontwikkelde methodiek.

De Handige Invulwebsite helpt je om:

  • Snel tot de kern van je verhaal te komen
  • Snel een flexibele en passende website op poten te zetten in WordPress
  • Je communicatiedoel daadwerkelijk te bereiken

Lees hoe de Handige Invulwebsite werkt >

Wil je liever dat Jennemieke je website of folder maakt? Neem dan contact op voor een offerte op maat >