De winstrivier helpt je op 6 manieren

Zo krijg je promotie van de grond.

 

Je gaat doelgericht op weg

Het plan van aanpak zorgt ervoor dat je vanaf het begin de juiste promotiestappen zet. Dat bespaart je een hoop frustratie. Er komt garen op de klos.

Je bespaart geld

Promotie draait niet om een mooie folder of een dure website, maar om iets verkopen dat mensen echt willen hébben. Met de WinstRivier haal je eerst de waarde van je product of dienst boven water. Daarna maak je pas de middelen. Je gooit geen geld meer weg aan promotiemiddelen die niet op de juiste knoppen drukken.

Je wint tijd

Je krijgt blauwdrukken van de meest voorkomende promotiemiddelen. Die werken als stroomversnellers. Promotie wordt zo een invuloefening.

Je krijgt grip

Jij wordt de kapitein van de creatieven die je inhuurt. Zoals tekstschrijvers, vormgevers, websitebouwers en fotografen. Dat komt omdat jij hen vertelt wat zij voor je gaan maken. Niet andersom.

Je brengt je eigen inkomstenstroom op gang

Je leert om producten of diensten aan te bieden waar klanten écht op zitten te wachten. Zo leg je het initiatief om meer inkomen naar je toe te laten stromen in je eigen handen.

Je neemt voorsprong

Je neemt voorsprong op andere ondernemers. Want jij krijgt promotie wél van de grond.

“Ik zie ondernemers stoeien met promotie. Ik wil ze een plan van aanpak geven.”

Jennemieke Snijders is de initiatiefnemer van de WinstRivier.